Ekologiška Etiopijos „Chelchele“ arabika - natūralaus apdorojimo kava iš Yirgacheffe aukštikalnių.
Rūšinė (specialty) kava – natūralaus (sauso) apdorojimo: kavos uogos džiovinamos su visa odele, todėl pupelės įgauna daugiau natūralaus saldumo ir kompleksišką skonį.
Skonio profilis: ryškus, daugiasluoksnis – jaučiamos tamsių vaisių, razinų, citrusų, gėlių natos, kurios susipina į unikalų skonio dizainą. Ši kava neabejotinai išlaiko autentišką Afrikos kavos charakterį – ji saldi, kvapni, turtinga aromatų, subtili ir išraiškinga.
Forma: Kavos pupelės;
Ruošimo būdas: Plykimui / Virimui;
Sudedamosios dalys: 100 % šviežiai skrudinta kava arabika.
Laikykite sandariame inde, tamsioje ir vėsioje vietoje, kad kava ilgiau išliktų šviežia ir aromatinga.
Huracán – nuo pirmųjų pupelių iki kavos kultūros ambasadorių
Huracán - tai vienas pirmųjų Lietuvoje prekės ženklų, kuris nuo 1999 m. sistemingai ugdo kavos vartotoją ir skleidžia kokybiškos kavos kultūrą. Kiekvienas puodelis – tai kelionė nuo atsakingai atrinktų pupelių iki meistriškai paruošto skonio.
Nuo mažos skrudintuvės – iki kokybės standarto
Istorija prasidėjo nuo septynių maišų žalių Kolumbijos „Excelso“ pupelių ir mažos skrudintuvės. Patirtis greitai parodė, kad vien pavadinimo nepakanka – reikia suprasti kilmę, rūšį ir apdorojimo būdą. Taip gimė „Huracán“ principas – ne nuolaidos kiekybei, o įsipareigojimas kokybei.
Lyderiai kavos šviežumo ir skonio edukacijoje
2001 m. aklos degustacijos metu parodoje „Baltgastro 2000“, „Šviežia Kava“ (Huracán) nurungė tuo metu populiariausius prekės ženklus. Netrukus atsidarė pirmasis firminis taškas Vilniaus CUP, o prekės ženklas įstojo į Europos ypatingos kavos asociaciją (SCAE), pradėdamas formuoti naują kavos standartą Lietuvoje.
Bendruomenė, auganti su kava
Nuo 2003 m. „Šviežia Kava“ (Huracán) organizuoja Lietuvos kavos ruošimo čempionatą pagal tarptautinius SCAE standartus. 2004 m. čempionatą aplankė net ir SCAE prezidentas Trygve Klingenberg – tai tapo svarbiu ženklu, kad Lietuvos kavos scena turi potencialą ir ateitį.
Huracán – tai daugiau nei kava. Tai pasirinkimas kokybei, žinojimui ir skoniui.