Čia rasite atsakymus į dažniausiai mūsų klientų užduodamus klausimus apie vyną, gurmaniškus produktus, pristatymą, apmokėjimą, grąžinimus ir kitas paslaugas.
Mūsų tikslas – sutaupyti jūsų laiką ir padėti greitai gauti reikiamą informaciją. Jei vis dėlto nerandate atsakymo, drąsiai susisiekite su mūsų komanda – mes visuomet pasiruošę padėti.
Ar siunčiate į užsienį?
Šiuo metu pristatome tik Lietuvoje, tačiau individualius užsakymus į užsienį galime derinti atskirai – susisiekite su mūsų komanda.
Kiek laiko užtrunka pristatymas Lietuvoje?
Įprastai užsakymus suruošiame ir perduodame kurjeriui tą pačią darbo dieną, tad prekių pristatymas užtrunka 1-2 d.d. Kalėdiniu laikotarpiu užsakymo terminai gali prailgėti papildomai 1-2 d.d.
Ar galima atsiimti užsakymą parduotuvėje?
Taip, internetinį užsakymą galite atsiimti mūsų fizinėje parduotuvėje Vilniuje, Stumbrų. g. 15
Atlikus užsakymą mes paruošime prekes ir informuosime Jus el. paštu apie paruoštas prekes. Įprastai, tai užtrunka iki 1 val.
Ar pristatote maisto produktus ?
Taip, mes pristatome maisto produktus, tačiau tik tuos, kuriems nereikalinga nuolatinė šaldymo temperatūra transportavimo metu. Mūsų asortimente yra ir tokių prekių, kaip sūriai, jogurtai bei kiti šaldytuve laikomi produktai – šiuo metu jų pristatymo netaikome, kad užtikrintume tinkamą kokybę ir saugumą. Šiuos produktus, kviečiame įsigyti mūsų fizinėse parduotuvėse, Vilniuje ir Klaipėdoje
Ar yra nemokamas pristatymas ?
Taip, nemokamas pristatymas nuo 50 EUR visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.
Ar pristatote į paštomatus ?
Ne, į paštomatus nepristatome. Užsakymus pristatome tiesiai per kurjerius, kad užtikrintume geriausias gėrimų ir maisto produktų savybes bei tinkamas laikymo sąlygas. Taip galime garantuoti, jog prekės jus pasieks saugiai ir išlaikys kokybę.
Kaip parinkti vyną pagal progą ar patiekalą?
Mūsų puslapyje rasite rekomendacijas prie kiekvieno vyno, o taip pat galite pasinaudoti mūsų vyno eksperto patarimais – susisiekite telefonu ar el. paštu.
Ar siūlote vyno degustacijas ar prenumeratas?
Taip! Siūlome vyno prenumeratas, kurios leidžia kas mėnesį atrasti naujus vynus. Taip pat organizuojame įvairias degustacijas ir renginius – informaciją rasite skiltyje „Renginiai“.
Ar galima užsisakyti vyną dovanai?
Taip, taip pat turime ir dovanų rinkinių ir galime supakuoti vyną į vairias dėžutes ar dovanų maišelius.
Ar visi jūsų vynai yra originalūs?
Taip, mes bendradarbiaujame tik su oficialiais importuotojais ir vyndariais, todėl galite būti tikri dėl kiekvieno butelio autentiškumo.
Ar siūlote dovanų kuponus?
Taip, siūlome dovanų kuponus tiek fizinius, tiek elektroninius.
Svarbu: dovanų kuponai galioja tik nealkoholiniams produktams (maistui, gurmaniškoms dovanoms, priedams).
Ar galima grąžinti vyną ar maisto produktus?
Pagal įstatymą, maisto produktai ir alkoholiniai gėrimai negali būti grąžinami, nebent jie būtų nekokybiški. Tokiu atveju mes pakeisime prekę arba grąžinsime pinigus.
Ką daryti, jei gavau pažeistą siuntą?
Gavus siuntą, visada rekomenduojame ją apžiūrėti kurjerio akivaizdoje. Jei pastebite, kad pakuotė yra pažeista (sudrėkusi, suplėšyta, deformuota ar kitaip sugadinta), nepriimkite siuntos ir paprašykite kurjerio surašyti pažeidimo aktą. Tai yra oficialus dokumentas, kuriuo remiantis galėsime greitai išspręsti problemą ir pakeisti prekes naujomis arba grąžinti pinigus.
Jeigu pažeidimą pastebėjote tik po siuntos priėmimo, nedelsdami susisiekite su mumis – padėsime rasti geriausią sprendimą.