1–10 iš 10
„Vinoos“ – tai prekės ženklas, gimęs iš noro sujungti meninį dizainą, gurmanišką patirtį ir žmogišką ryšį. Jo įkūrėja, olandų dizainerė Mireille Reuling, tiki, kad didžiausias gyvenimo menas – tai gebėjimas sustoti, kalbėtis ir dalintis akimirkomis, kurios virsta prisiminimais.
Iš šios idėjos gimė pasaulį nustebinęs kūrinys – The Real Wine Gum. Tai valgomas vynas – subtilūs, kvapnūs guminukai, atkuriantys vyno aromatus ir skonio pojūčius, tačiau be lašo alkoholio. Kuriant juos, „Vinoos“ bendradarbiavo su Michelin žvaigždutę pelniusiu šefu ir maisto inovacijų institutu, kad kiekvienas kąsnis taptų tikra, prabangi patirtimi.
„Vinoos“ produktai – tai ne saldumynai, o valgomas pokalbio menas. Jie sukurti tam, kad įkvėptų smalsumą, skatintų bendravimą ir sujungtų žmones prie stalo ar taurės – net kai vyno taurė tik simbolinė.
„Tai ne apie saldainius – tai apie pokalbį. Vynas suartina žmones.“ – Mireille Reuling